Follow me down

Sitter och lyssnar på den mest underbaraste låten just nu. Får mig så himla pepp så det är sjukt. Follow me down med 3oh3 (finns längre ner i min blogg). Älskar dem. Kommer ihåg sjukt mycket från NZ när jag lyssnar på dem eftersom de då hade precis kommit ut med den dem gör med Cobra Starship. Finns det musik att peppa till, då är det banne mig 3oh!3...

Är i skolan nu i alla fall. Första gången på vaddå, fem veckor typ? Både kul och tråkigt. Har nästan saknat det lite att få vara med mina vänner hela dagarna, sånt man annars tar förgivet. Om en stund ska jag springa ut och möta upp Emma.

Idag ska det äntligen göras. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det. När det väl är gjort kommer jag vara så nöjd men tills dess så är jag nervös. Vill bara få det över. Håller det hemligt fram tilol helgen... Sen kan ni se vad jag snackar om! Överraskning javisst. Undra hur mamma kommer reagera... hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0