Go ahead and burn it down. I'm drunk and so is everyone else in this devil town.

Dagen idag har varit helt ok. Sjukt fint väder på förmiddagen. Försov mig så kom till skolan runt 11. Sen vare bara turism. Självklart var vädret sjukt fint när jag åkte till skolan men sen blev det hur molnigt som helst. sux. Anyway. Turism. Sen fick jag skjuts hem av läraren som skulle till Nyköping (Y). Fick ett arbete gjort i turismen. Känns skönt, ett mindre att göra.
Imorgon är det nationella i Engelska som står på tur. Inte orolig ett dugg, känner mig lika säker på engelska som på svenska (språket inte ämnet). Höga förväntningar på mig själv har jag. Sen ska förmodligen jag och Sofia dra till sthlm och köpa lite fint att ha på sig på fredag! Det gillar vi! Förresten gillar vi också NP eftersom man sitter o gör ett prov i en timma sen kan man dra hem (y).
Nu ska jag dra och duscha och sen städa. Rummet behövs verkligen städa och mamma kommer hem i morgon. Vet att hon kommer bli glad om mitt rum ser fint ut och ärligt talat så har jag inget i garderoben längre - allt ligger på golvet...
langar sjukt gamal bild också, ni gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0