Ladies and gentlemes, animals and babies we sing. Follow me down.

Alltså, nej, jag blir inte av med den låten. Den är för bra. Den är min låt, och jag blir glad av att höra den. Så det ska vara.
Nu har jag inte bloggat på ett tag, men tänkte att jag ska blogga igen när jag har ngn bild att lägga upp, o nu har jag det. Bra va?!
Veckan har varit helt okay... Massor av föreläsningar  (läs: två stycken) och massa bus med mina tjejer. Har flummat mest hela veckan, vilket är skönt... Då slipper man tänka på så mkt... Känns som om det är en hel del att tänka på nu...
På lördag drar finaste Emma till Spanien... Kommer sakna henne som fan... Damn you!!! Men sen kommer hon tillbaka och då blire fest som fan! Bruden fyller ju 18 medan hon är i Spanien!
Juste jag har piercat mig också! (även om det var i måndags förra veckan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0