So i said "sssh girl, shut ur mouth"

Idag slutade vi tidigt pga att Bo och Anna inte var där. Nice, vi slutade runt 11 någon gång. Så då åkte jag med Sofia, Petra och Amarat till Sthlm. Käkade på donken och Amarat drog rätt tidigt. Sen shoppades det lite, och allmänt bara chilla. Köpte en snygg klänning som jag ska ha på fredag och även ett par snygga solglasögon :D Rosa, brukar inte vara min stil men dessa var skit snygga!
Hittade även en snygg skinn jacka (antar att det inte var äckta eftersom den var rätt billig, men snygg varen!)
Dagens inköp och min obäddade säng i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Malta

sv: jag är inte sugen på en HTC för tillfället. :c blir sony ericsson satio, eller en iphone. :P

2010-04-20 @ 12:56:06
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0