How can I trust you when I feel like I dont even know you?

Först & främst Anberlin var g-g-grymt. Underbaraste dagarna på så himla länge. Träffa Alexis & Malta var också sjukt underbart. Kom hem igår med Malta till Nyköping så vi har haft det underbart här. Hon är verkligen en fin människa, en av de bästa som finns. Verkligen glad att vi känner varan för henne kan jag lita ps till 100%. Annars är det inte så kul just nu, mitt huvud snurar av för många tankar. En familjen medlem som svikit mig så sjukt hårt. Jag förstår inte vad som rör sig i ditt huvud. Du borde veta bättre, du ska vara en förebild för mig. Jag vill egentligen bara vara arg men det är jag inte bara ledsen & besviken. Fan fabln fan.

Kommentarer
Postat av: Malta

2010-08-17 @ 02:24:16
Postat av: Anonym

2010-08-17 @ 02:26:29
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0