Machinery, don't fail me. I'm fixing these things as they're falling apart

|Secret & whisper - XOXOXO|

På sistonne har mycket hänt, och lite. Ibland kan man önska att mer skulle hända, men kanske var det bra som det var och jag borde inte lägga mig ner och grunna på det alldeles för mkt, eller?


Hade i alla fall en minst sagt SMASHING helg. Fredag blev det utgång. Första gången för Julia så Petra och jag skulle visa henne a good time out. Well, jag tror hon hade kul, för det hade jag. Johan lyckades supa mig ganska rejält under bordet. Haha, nuff said.
Sen lördag blev det till Borggården för att se Adept, som sög ganska hårt. Så drog hem och kolla på en film istället, som var alldeles för sjukt läskig. Jag kommer aldrig vilja se en uggla igen i hela mitt liv säger jag bara. Och klock slaget 3.33 kommer skrämma mig resten av mitt liv.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0