I can see it from the other side; the grass isn't always as green and the house is burnt to ashes.

You can keep the necklaces that i gave to you, i keep the shitty tattoos.

Denna dagen har det varit storstädning i lägenheten. Brukar annars fly fältet på lördagsmornar eftersom jag vet att det bara är massa stök och bök då. Men blev inte så nu, så jag fick hjälpa till. (ni som känner mig vet att städning är inte min starkaste sida). Men nu ser det i alla fall riktigt fint ut här inne, dock inte mitt rum. Orkar inte fixa i ordning det.
Klockan 9 ska jag mamma och P. iväg på Harry Potter! Någon som sett den än? Är den bra/dålig? Men berätta inte för mycket bara...
Sen måste jag smita ut snart. Dör om jag inte får min lilla c.
Får nog ta det efter maten. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0