Jonas Gardell i Parlamentet?

Har sett en del avsnitt av parlamentet nu när  Jonas Gardell börjat vara med.
Första tanken som slog mig var "åh äntligen mer Jonas Gardell på tv".
Men faktum är att han är inte så bra i parlamentet. Inte alls.
Don't get me wrong, jag älskar Jonas Gardell. Men i parlamentet? Nej tack.
Jonas Gardell är min favorit bland alla svenska komiker och kändisar.
Jag älskar allt han gjort. Men hans humor, och hans allvarlighet passar bara inte i Parlamentet.
Han borde hålla sig till det han är bra på, för jag menar där är han verkligen bäst.
Hans bok "Jenny" är en bok jag inte kan sluta läsa. Säkert läst den ett hundratal gånger nu, men den är bara bäst. Precis som Jonas själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0