Kanske det finns en viss julkänsla i alla fall?

För mig handlar Julkänslan mest om att känna sig hemma, vara glad och nöjd, ha fina människor omkring en och ingen julstress. Den känslan börjar infinna sig nu.
Jag har pratat med bror, ni anar inte hur fin han är. Jag är ledsen att våran relation är den sämsta i världen, men kanske kan jag ändra det denna Jul? Jag hoppas det.
Just nu sitter jag och väntar på att pastan ska koka klart och jag kan spruta massor av ketchup på den, YUM! Samtidigt som jag lyssnar på finaste Lifehouse. Inte lyssnat på dem på sjukt länge, men gud vad fina dem är.
Jul, jag är redo nu, nu kan du komma och bringa alla fina omkring mig närmre. Jag bryr mig inte om julklappar, bara jag får ha den känslan jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0