Rika leker fattiga men lever i sköna hem

En helg som denna, glömmer man sällan. Jag älskar att jag har er mina fina vänner. Fredagen var fylld med stress, med allt från bussar som inte plockade upp mig, ett tåg som inte gick och en kaffe hemma hos Sofia. Sen iväg till skolan och vara där vid 11 tiden för att sedan dra hem vid tolv och stressa för att hinna med allt.

På kvällen bjöds det på förfest hemma hos mig, med fina människor. Utekvällen var riktigt underbar, och jag älskar att jag kände mig så fin, eftersom jag köpt en ny klänning på kvällen. Riktigt underbart. Kvällen hade kunnat haft ett bättre slut, men vet man var man står vet man var man har sina nära och kära, alltid.
Vaknade med en huvudvärk som inte var av denna värld på lördag morgon, men det var bara att kliva upp och göra sig i ordning för frukost på Donken och sedan vidare ut i skogen mellan Nyköping och Gnesta. Kallt var det, riktigt kallt, men trevligt :)
Eftersom jag bara sovit 4½ timme ungefär så däckade jag framför tvn när jag kom hem. Och nu efter en kaffe och ett samtal så är jag riktigt förbannad. Jag måste upp och skotta 05.00 i morn och jag vill inte.


Bacardi Breezer night @ Tellus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0