I relive each memory from time to time

|Stationary Stationery - Anberlin|

Livet har verkligen löst sig för mig nu. Allt känns lätt, jag finns, jag lever & jag njuter. Jag hade alldeles för mycket att tänka på förut, men nu finns inget av det kvar. Det var allt från småsaker till större saker. En av de småsakerna var att jag inte fått min lön, men jag fick den igår. 8800 kr är aldrig fel, nej nej. Känns som om allt bara flyter på nu. På Tisdag kommer Morgan hit, kommer bli underbart att träffa skitungen igen. Få visa Sverige osv. Den 13 åker hon tillbaka till Italien för sin sista del av sitt utbytesår & jag fortsätter mot Örebro där jag möter upp Malta & Alexis. Vi ska se Anberlin den 14 Augusti!! How awesome isn't that if i may ask? Mitt favoritband genom tiderna. Fick se dem i Nya Zeeland & det är jag sjukt glad för. Att få se dem igen, och i Sverige kommer verkligen bli underbart.

Sitter här & funderar lite. Har städat & gjort iordning mitt rum ute hos pappa. Vill verkligen ha ett fint rum där med vilket har varit omöjligt eftersom jag inte städat sen i våras. Men tog ut min fula säng & in med en ny igår. Det tog hela dagen. Haha att montera ner den skitsaken var verkligen inte det lättaste. Men nu har jag en normal säng, men halva rummet är fortfarande skitstökigt. Ska försöka ta mig ut dit ngn dag innan Morgan kommer så jag hinner ta reda på det sista. Men det jag funderar på är att jag vill sätta upp lite tavlor här hos mamma i mitt rum. Det är så kalt, grått & tråkigt. Så gick igenom mina NZ bilder, men saken är den att dem är så många! så sjukt många fina bilder som jag skulle vilja hänga upp. Men jag vet inte vad man ska sattsa på, bilder som är fina för det är fina minnen eller riktigt snygga bilder som jag tagit med systemkameran? Får nog bli en blandning.

Här är några av bilderna jag funderar att ta.


(Jag & min värdmamma + hennes föräldrar. Riktigt fina människor)

(Jag & min fina nz familj)

(Finaste brorsorna i världen)

(Föräldrarnas farm)

(Finaste vännerna i världen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0