I've got five fingers on each hand for every misstake that i have made.

|Colorado Sunrise - 3oh!3|

Idag sov jag riktigt länge. Jag har det bra här, ute hos far min. Men jag blir utråkad i längden. Men hade i alla fall en riktigt fin dag idag. Drog ut med Johan & fotade. Något vi brukade göra förut, när vi var mindre. Men det kändes som en sentimentaldag med de gråa målnen hängandes över oss så varför inte göra sentimentala saker då?
Vi drog ut till kvarnen, dit vi brukade gå förut. Fotade & roade oss. Det krävs inte mycket för att roa mig & min bästis.

I morgon bär det av in till staden igen. Ska träffa fina Jenny & chilla. Hon bjöd just in mig till att följa med till Grekland i Augusti... Men jag kan inte, det är just då som finaste Anberlin spelar i Örebro & jag ska dit med norrlands guld tjejen Malta. Missar man inte i första taget.

Här är några av bilderna från dagen.





Kommentarer
Postat av: Malta

örebro kommer va awesome vettu! :D

2010-07-26 @ 21:22:17
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0