Speaking foreign language, nothing I can translate.

|Foreign Language - Anberlin|

Idag är en riktigt seg dag. Regnet smattrar på rutan & jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dagen. Har lovat pappa att komma ut, men vad gör man på landet när det regnar & man bara kan vara inne? Ungefär samma sak som man gör i stan förmodligen. Men orkar man ta sig till bussen & åka ut? Jag vet inte.

Men jag måste komma ut dit, idag eller i morgon. Måste fixa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag så jag vågar ta dit Morgan när hon kommer, för har jag berättat det? Att Morgan från Nya Zeeland kommer på Tisdag? Hon är nämligen utbytesstudent i Italien & gör en liten "Europe Tour" när hon ändå är på denna del av jorden. Kommer bli gryyymt.

Sen efter det så blir det Anberlin i Örebro med Alexis & Malta. Längtar något grymt mycket faktiskt. Det är därför jag bara sitter & lyssnar på Anberlin 24/7 nu typ.
Fick även reda på att skolan börjar den 18 augusti. Det är inte alls länge kvar! Har inte ens hunnit träffa mina klasskompisar på hela lovet, så det känns surt. Men jag ska inte klaga för jag har faktiskt haft en riktigt bra sommar i övrigt. Men hade varit ännu bättre om jag sett dem lite granna. Så kan väl säga att det blir en bitterljuv start på skolan igen, att få träffa mina fina igen, men ändå tillbaka till plugget som inte känns så kul. Men det är i alla fall sista året. Jag ska ge gärnet. Behålla mina fina betyg. Men inte glömma att leva livet. Ser fram emot att se vårat schema för treorna i vår skola brukar ha det väldigt SOFT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0