Trapped inside, too afraid to cry, and now hands and bruises covers her face.

|Soft Skeletons - Anberlin|

Fin dag med far. Efter mycket tjatande åkte vi upp till Stockholm & gick på Fotografiska för att se Annie Leibovitz utställningen. En fotograf jag studerade under en period i NZ. Hon har gjort så otroliga fina foton & fotomontage. Men jag måste säga att jag var lite besviken över utställningen. Visst var alla fotona fina, men jag hade förväntat mig att de allra finaste skulle finnas där, vilket de inte gjorde. Lite synd.

Suget på att fota dök upp igen, men inspirationen är lika med noll. Har tänkt länge att jag ska vänta på att den kommer, men den dyker ju inte upp så nu får jag ta & göra ngt åt det. Var ute förut & fotade, dessa bilder som är under.  Jag gillar, what about you?

Konstruktiv kritik uppskattas - men är lite ringrostig så ta inte i för hårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0