You're still young, that's your fault.

Ett tag sedan man skrev, kanske dags att updatera igen.
Nu är det i alla fall sommarlov, det som jag längtat efter. Sommarlov utan att ha massor av jobb & måsten. Underbart. Mamma & bror är i Tyskland så jag har lägenheten för mig själv. Vilket är bra, right? Yeah right. Förutom att jag är sämst på att städa. Orkar inte bara lixom. Men det har sett värre ut.
En annan sak jag är sämst på också är att laga mat. Det blir inte av när jag är ensam hemma, mackor är det jag lever på om jag inte har besök. Vilket jag har haft de senaste dagarna. I helgen hade jag till & med en inneboende. Fina martina bodde här. Vi hade trevligt med utgång på både fredag & lördag.
Sen sov Jenny här igår till idag.

Ja, livet flyter på mer eller mindre som det ska. Jag lever, och kommer göra länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0