Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now.

Det var ett tag sedan jag skrev, så det är väll på tiden att jag skriver något igen tänkte jag...
Igår var det studenten för alla mina fina här i Nyköping. Ni var så otroligt vackra igår, och jag var riktigt glad för er skull. Grät nästan när jag fick se er med era stora leenden komma utspringandes från skolan. Ni var så fina, ni är så fina. Verkar som att de flesta fick en jätte bra student, och det fick jag också. Även fast jag inte tog studenten, men är glad att jag fick ta del av eran student i alla fall. Nästa år är det min tur, ett år försent, men den som väntar på något gott...
I torsdags fick vi altså sommarlov. Riktigt sjukt skönt. Kunde inte vara med på avslutningen dock för jag spydde på morgonen, vilket var synd. Hade gärna velat önska alla en trevlig sommar. Men vi kommer ju självklart ses under sommaren så det är ju ingen fara med det. & på måndag börjar jag jobba 10-16 i fyra veckor. kommer nog bli ganska långa veckor, men destå skönare när det är över och man har pengarna i handen. Men att jobba är inte helt förjävligt, även om jag gärna skulle vilja slappa hela sommaren. Men ska det vara sånthär väder kan jag lika gärna jobba och tjäna pengar.
Over and out.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0