Ignorance is your new best friend.

Har haft ett långt samtal med mamma idag. Jag vill flytta hemifrån... eller jag vet inte vad jag vill... Vill jag plugga? Nej jag vet inte. Jag vill bara ha mitt egna liv och vara oberoende. Det blev ett ganska hettsigt samtal... Blir så irriterad när folk inte kan ta att en disskution inte handlar om dem, den handlar om mig. I alla fall i detta samtal. orkar inte höra om hur andra har det värre. Nej det kan ju hända att andra har det värre, men det spelar ingen roll. det är lika jobbigt för mig i alla fall.
Så nu får paramore underhålla mig lite. Blir nog lite städning idag eller i morn... Få ordning på rummet och kanske möblera om lite. Är sugen på att fota också, men har kameran (systemaren) hos pappa, men ska dit i morn så då kan jag fota.
Hayley Williams är fan den snyggaste jag vet! Killarna i bandet är ju inte helt fel heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0