There's a fire inside this heart and a riot about to explode into flames

Första & enda lediga dagen denna vecka idag. Riktigt skönt, dock lider den mot sitt slut nu. I morgon är premiären, kommer att bli spännande att höra vad folket tycker & se hur långt dem kommit därute. Känns ganska overkligt att de hunnit klart med allt eftersom det var grymt mkt kvar när jag lämnade i fredags.
Jag tror att denna helg kan gå under kategorin för pinsamma helger. Känns alltid som att det är jag som är pinsam, ingen annan. Men jag vet att så är det inte.
Som när jag lyckades få veta en sak jag VERKLIGEN inte behövde eller skulle veta.
Som när jag gick på det nymålade golvet i fredags...
... och fler saker.
Kanske inte verkar så pinsamt, men är man som jag & gör bort sig konstant är det fan pinsamnt. Men men. Det får jag väl bjuda på.
Här är även en av de bästa låtarna right now

Kommentarer
Postat av: pajtraaaj

Jag döööööör för dom! saknar dig massa!<3

2010-08-15 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0