this is a battlesong

Har inte bloggat på ett tag nu. Finns så mycket jag skulle vilja berätta & skrika ut till hela världen men det går inte. Kan väl sammanfatta det som att det pågår en massa saker i mitt liv just nu. Men får helt enkelt vänta. Min midsommar var verkligen super bra, var ute i Nävekvarn med Helena & festade med Jenny & Maja & deras klass. Helt underbart. Badade i havet 4 ggr varav det sista blev ett naken bad. Jaja, vad gör man inte när man är hög på livet & en del alkohol i kroppen? Hade i alla fall en helt underbar midsommar, så som den ska vara! Kan dock avslöja att jobba dagen efter var lite tufft & jag hade ingen mat haha. Däckade klockan 7 när jag kommit hem & ätit lite. Igår var mammas födelsedag, vilket var kul eftersom jag träffade en gamal klasskompis. & självklart se mamma riktigt glad. Snart kommer bussen & jag ska iväg till jobbet. Inne på min tredje arbetsvecka, så det är bara en kvar & sedan blir det lov på riktigt för mig, underbart! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0