Digging in my heart of gold.

Idag har varit en riktigt bra dag på praktiken. Och vädret är strålande. Det är dagar som dessa som gör livet bara så värt att leva! Loggade in på Facebook och såg riktigt sommriga bilder på underbara vänner. Jag önskar att det blir sommar nu nu nu! jag är rikitgt pepp. Känns som om denna sommar kommer bli toppen. Och jag har så underbara vänner så CAN'T WAIT! Åh, det kommer bli underbart. Livet är underbart!
Så eftersom livet är underbart och jag har underbara vänner så tänkte jag lägga upp bilder från i Lördags, med mina fina vänner. Ni är så underbara tjejor!
Mina fina<3

Kommentarer
Postat av: Emma Checa

Sommaren 2010 kommer bli awesome! :D längtar ballen av mej!

Love you girl!

2010-03-31 @ 11:40:12
URL: http://misscheca.blogg.se/
Postat av: Malta

sv: från nelly.se! :D kostade nästan ingenting heller. 399 kr. (: and i loooooove them!

Saknar dig med mysplupp. <3 får se när jag drar ner. måste ju ta det lugnt i 5 veckor nu. :/

2010-04-10 @ 16:41:15
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0