Error Operator

Sommar, sommar var är du? Igår drömde jag om gula delfiner och att det var fullt av snö i mitten av Juli... Det känns ju som det. Det kommer aldrig bli sommar, eller ens en tillstymelse till vår verkar det som.

Och jag slutat skriva på engelska från och med idag. Jag orkar bara inte, och de som läser verkar inte direkt ha problem med svenska. Så då kan vi underlätta det för alla.

Idag kommer Aurelia förbi, vi ska laga mat. Har ingen aning om vad vi ska laga än. Men blir nog något gott. Funderar på lax... Annars så får vi hitta på något. Lite dåligt att jag inte kollade det innan jag stack hemmifrån eftersom då hade jag kunnat sticka och handla direkt efter jobbet.

Studiebidraget kom in igår. Sjukt bra, har inte fått det sen jag kom hem till Sverige så nu fick jag två stycken på en gång. Bra, då kan man leva nu, och inte som en jäkla fattig tiggare som går till mamma och ber om pengar. Det är något jag hatar, att var skyldiga folk något. Oberoende om det är pengar eller tjänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0