Finally it hurts like the tales they've told me. With my nerves outside, suddenly it burns

Imorgon kommer mor hem. Jag tror aldrig jag tyckt att det är så skönt att hon ska komma hem. Jag kan inte vara själv. Jag mår verkligen inget bra av det. Antar att jag är ett flockdjur. Jag klarar bara inte av att sitta ensam hemma, men jag gör det endå. Vad kallar man det?
Jag förstår verkligen inte hur man kan bli så nere av att vara ensam hemma. När man är ensam hemma är det ju FEST, eller? Nej så var det inte denna gången. Jag är helt okapabel till att ta hand om mig själv när jag är ensam verkar det som. Och det skrämmer mig... Jag måste ju någon gång flytta hemifrån, kan inte alltid bo tillsammans med någon...

Kommentarer
Postat av: Malta

Tror nog att det ska gå bra. :) Oroa dig inte.

2010-03-23 @ 21:20:42
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0