Haight St.

Idag kommer mamma hem, yay. Eller inte? Klart jag vill att hon ska komma hem, har ju klagat som fan på att vara ensam hemma... Men att hon kommer hem betyder att jag måste städa? Annars kommer hon ju aldrig låta mig vara ensam hemma igen. Vilket kanske hade varit bra, men någon gång vill man ju vara ensam igen!

Idag har jag haft grym huvudvärk. Det är verkligen inte kul kan jag lova. Funderar på att fråga om jag kanske kan dra hem lite tidigare, men det får vänta eftersom jag är i princip ensam på praktiken nu. Alla gick ut på lunch, till och med Julia så jag fick äta ensam i matsalen buhu, och nu börjar folk droppa in lite.

Måste verkligen spara pengar nu. Kommer gå åt de närmaste veckorna känner jag. På fredag blir det utgång i Nyköping. På lördag blir det kanske utgång med Emma i strängnäs eller nått. På onsdag är det kryssning, och sedan ut på fredag igen. Fulla muggar, men det är bara trevligt! Dock inte för plånboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0