smiles are born in Spain

Har haft en bra helg. Om man bortser från min otursdag på fredagen. Trillade två gånger. Första gången inne på Kumlinz, trampade snett med foten och gleed as lång. Han dock att rädda mig på en stol. Och garvade som fan. Andra gången var när Johan och jag skulle ut och gå, jag tog mammas vandringskängor eftersom mina stövlar läcker... På vägen tillbaka så fastnar skosnöret (jaa jag hade knytit skorna) i den andra skon och jag faller pladask på marken. Näsan före på sandad asfallt! Det gjorde ont kunde jag säga. Men värst var det med mitt knä. Kunde knappt gå sen när jag satt mig ner en stund...
Nog med 'the downsides' här kommer 'the upsides'. Fredags kom som sagt Johan över... Vi hade det mysigt med en promenad och tacos. Tacka gudarna för att jag inte var helt själv på fredagen hade typ dött av utråkning. Han åkte hem vid nio. Nästa dag, efter fram och tillbaka, så kom Emma hit. Vad fan är det med alla kiosker i Nyköping? Vi hade det hur mysigt som helst. Klockan 2 fick vi knalla ner till stan för att hämta Magnus som varit på krogen. Uppfriskande promenad.
Allt som allt, jag har haft en sjukt bra helg med sjukt bra människor. Jag är glad att jag har så bra vänner. Ni är värda guld!
Jag blir galen på detta. Igår var det 12 grader varmt ute, nu snöar det. Det finns inget som heter 'global warming' this is fucking Global Cooling!!!
go to Spain in the sun
dance away in the sun
we're okay in the sun
smiles are born in Spain
Carpark North - Spain

Kommentarer
Postat av: Emma Checa

jätte mysigt, vi måste göra om de :D <3

2010-03-22 @ 20:01:17
URL: http://misscheca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0