Who you are, what you say, your just a boy whos affraid of the dark.

Senaste dagarna har varit både fulla och tomma. Känns som om jag har massor att göra, men endå har jag massor av tid där jag sitter och bara gör, ja, ingenting. Och det är inte världens bästa känsla, specielt inte när man är ensam hemma och börjar bli paranoid. I onsdags när jag skulle sova var jag säker på att jag hörde någon säga mitt namn, men det var mitt huvud som spelade mig ett spratt. Ändå blev jag skit rädd... Tänk om det var någon i lägenheten? och vad skulle de säga när de såg vilket bombnedslag jag åstakommit på en vecka?...

Igår åkte jag upp till Södertälje. Hade dispans från praktiken och skulle intervjua folk. dock hade ag inte mycket energi och blev glad när de andra slutade så vi kunde dra på stan. Köpte lite smink, hittade även tightsen jag vill ha men köpte dem inte. 299 kr är ändå en del för ett par tights bara!

I morse vaknade jag igen vid 6, när jag skulle upp 7.40. Hur kommer det bli när jag flyttar hemifrån? Hoppas detta bara är tillfälligt. I onsdags skulle jag upp klockan 6, men vaknade 4.30!!!! Vad är det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0