Everybody is looking for love, isn't that easier at this club?

Ska börja med att be om ursäkt för det mer panikartade inlägget som kom in här sist. Men så var det då, och klart det är så nu men nu bortser jag från det lite mer i alla fall.

Så vad har jag gjort idag då? Jag vaknade och skulle ställa mig upp, men allting bara snurrade och jag trodde mitt huvud skulle sprängas. Great. Migrän utav bara helvette. Inte mycket mer att göra än att skicka sms till min mentor och somna om.
Men måste säga att jag nog tror det var rätt bra att jag stannade hemma idag. Jag menar vi lär ju inte få något mer i skolan och då kanske det är en bättre lösning för mig att vara hemma så jag får lite saker gjorda, eller? För om fick något mer i skolan idag slår jag ihjäl mig. Jag har tretton arbeten kvar att göra. Gjorde två idag. Nice. Fick bli Engelskan och Svenskan. Så då har jag två saker jag kan redovisa i morgon, då är man ett steg närmare sommaren i alla fall...
Och apropå sommaren så fick jag ett sms från min praktikplats idag, de ville att jag skulle gå in och söka på deras hemsida efter sommarjobb. Så det gjorde jag, sista inlämningsdag på det var på tisdag så det måste ju funnits där ett tag i alla fall, eller? Och smsar de mig så måste de ju betyda att de vill kanske anställa mig, kanske. Men ska inte hoppas på för mycket nu. Jag har redan vant mig vid tanken att leva som en fattiglapp i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0