I am a static hat full of magic tricks

Igår var en trevlig dag. Hade bara en lektion och sedan åkte jag till stockholm för att först möta upp Malta och sedan också Isabelle. Blev en del shopping, även om jag inte köpte något av värde direkt... (:
Kändes verkligen som om tiden rann iväg för innan jag viste ordet av var klockan redan sju, och kanske dags att dra hem? Men nej, jag fick sova hos Isa. Mycket trevligt. Malta och jag drog in på kvällen för att äta lite mongoliskt. Jag är en fattig tjej nu...  Så då passar det bra att jag inte planerar på att gå på krogen i helgen... Vill bara ta det lite lugnt tror jag. Sen helgen efter är det kristihimelsfärd, och då åker jag med pappa till skåne!

Bild från reunion 2008, mina fina tjejor <3

Kommentarer
Postat av: Malta

herregud gammal bild. :D ojoj.

riiiiiiiktigt trevligt att umgås med dig igår osv. <3 see you soon!

2010-05-04 @ 21:38:00
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0