I don't wanna pretend that this is the end

Så nu ska jag ta ett inlägg där jag inte klagar för en gångs skull! Haha.
Så vad har jag gjort idag då? Inte speciellt mycket. Var tvungen att följa med mamma till stan, eftersom hon ville ta hål i öronen och ha mig där... Haha. Söt hon är.
På stan med mamma är inte alltid så fel, jag menar man kan ju tjata till sig lite saker då! Så kom hem med två nya bh:ar. Helt ok fina... Svårt att hitta bhar i min storlek. Fick lite damp på det inne på twilfit och sa till mamma att jag ska klaga på pappa att jag har fel storlek! Haha. Förstår verkligen inte folk som gör implantat om de har helt ok, typ c kupa eller så... Allt jag skulle vilja ha är en B eller C kupa. Mkt snyggare... Aja enough about bh:ar.
Sen resten av dagen har jag mest suttit vid datorn, yes it is alive again! Snackat med bland annat finaste Masha from Russia, åh saknar verkligen nz nu... Vi snackade massor om när vi hade egentligen lektioner men ingen brydde sig om vi inte kom, så det hände att man stack på håltimman och tog en kaffe, sen en till o en till... tills man missat hela dagen. Underbart.
Sen så har jag en nyhet också! Finaste sofia hänger med till skåne på onsdag. Kommer bli sjukt kul! Torsdag blir malmö sen har vi fredag och lördag på oss att hitta på ngt och på söndag åker vi hem igen. Skönt för mig för jag hade annars fått vara ensam med pappa o hans nya... Hade varit ganska jobbigt tror jag.
Sen såg jag även att Malta köpt en 88 palette matt. Som jag också vart sjukt sugen på att köpa. Vill ha vill ha. Jag menar, beställa från hongkong och få hem dem för typ 200 kr för 88 olika ögonskuggor, om det inte är värt, vad är då värt? Men tänkte vänta och se vad malta säger om dem... Få höra en recension liksom!
Nej nu ska jag ut om en stund... bara vänta tills mamma somnat ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia Söderberg

beställ från coastalscents.com, de är bra :)

2010-05-09 @ 21:39:54
URL: http://sofajajas.bubbleroom.se
Postat av: ellie

vad nice att ha så många ögonskuggor, ska du beställa samma som på bilden?:P

2010-05-09 @ 21:55:56
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har skrivit ett inlägg om vad skillnaden är mellan hjärtinfarkt och kärlkramp när båda sjukdomarna har samma symtom och hur man kan veta vilket är vilket. Skulle vara kul om du läste det och kommenterade vad du tyckte om inlägget. Om du tex förstod nu vad skillnaden är o.s.v. Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-9-2010.html



Btw, fin blogg ;)

2010-05-09 @ 22:31:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0