Those thoughts are racing through his brain as if they were speeding cars.

Jag borde döpa om min blogg till en klagoblogg. För fördetmesta när jag skriver har jag något att klaga på tycker jag. Och det är även varför jag skriver nu. Jag är trött och irriterad, kanske irriterad för att jag är trött men men. Nu ska jag komma till saken.
Jag blir så trött på en del människor. Som frågar en dagen efter, helgen efter eller kanske veckan efter "varför var du inte där?", och svaret är ganska enkelt för det mesta. "Ingen berättade för mig." Hur kan folk vara så dumma, att dom seriöst tror att jag på något sätt ska luska ut vad det är som händer i helgen om ingen berättar det för mig? Visst, jag skulle kunna gå till varenda en och fråga "hej, vad ska du göra i helgen?" men det blir lite för mycket, och dem som jag tänker på i första hand nu är inte mina klasskompisar. För med klasskompisar så pratar man varje dag och har ganska bra koll på vad de gör i helgen... Jag är helt enkelt trött på att inte bli inräknad, att bli lite sådär vid sidan om. "Hon som är kul när man träffar henne", och inte "hon är rolig, henne borde vi bjuda". Hoppas att någon i alla fall förstår vad jag menar... Nu blir det sängen alldeles strax. God natt.

Kommentarer
Postat av: Malta

sv: dom är inte i försäljning just nu. dom går efter tid. men, det är bara att söka på ebay efter 'makeup brushes' och '88 palette' så kommer det fram fleeeeeera alternativ, och så väljer man det som passar en själv. fett värt. och mos tror jag inte att dom kommer att vara, och om dom är det, så rör det sig ju bara om ett fåtal kronor. (:

2010-05-08 @ 16:25:17
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0