Hey soul sister

Jag vill bara gömma mig... gå i idé om våren (som björnarna gör.... nooot!). Jag får panik. Verkligen helt panik. Men gör jag något åt det? Nej...
Dålig självdisiplin kallar man det. Jag kallar det ångest. I alla fall känslorna som man får av att inte göra det man ska... Att ha allt överhängande en... Det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja.
Det var så enkelt i nya zeeland. Pallade jag inte med en kurs hoppade jag av. Men det kan jag inte nu. Jag är inte sån som failar när det väl gäller, jag gör det jag måste göra... Förr eller senare...
Såg ett inslag om dödshjälp på tv... Skulle man inte kunna göra ett tillfälligt dödshjälp mot mig? så jag kan vakna upp den 11 juni, skolan avklarad och gå på allas student... skulle vara underbart.
I morn ska jag plugga. Ska börja uppdatera också mer... Kanske hjälper mig att peppa mig att jobba med saker om jag ser att dem blir klara? I morgon ska jag göra klart svenska talet.

Emma kom till skolan idag, inte sett henne på ett bra tag. Verkligen saknat henne...
Mina vänner, ni är underbara. Jag förstår inte vad jag gjort utan er i dessa tillfällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0