Bilder från mässan

Jag har blivit dålig på att ta bilder, men tur att man har en far som gör det åt en!
|Hypo röd regnbågsboa|
|Inte hundra procent men kan vara djungel- eller jaguarpyton kanske?|
|My love, Röd Regnbågsboa!!|
| my love #2, Grön Trädpyton |




Att ge sig in och få ett intresse för ormar är inte det bästa känner jag. Pengarna strycker med och man vill bara ha mer och mer. Jag har tre nästa inköp (definition på nästa inköpt: inom 10-20 år) och det är Röd Regnbågsboa, Grön Trädpyton & Rödögd krokodil skink. Men jag har Kaa, han är mitt finaste allt så jag är nöjd men skulle jag ha pengar, tid och ork så skulle jag inte säga nej till ngn av de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0