Bo på buss?

Så känns det just nu...

jag spenderar det mesta av min vakna tid till att åka buss till och från skolan. Samanlagt typ 3 timmar om dagen, kul? Nej inte alls. Så sjukt jäkla trött på det. Skolan, resorna ALLT. Jag ligger efter i så mycket att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag brukade inte vara den som försov mig, inte orkade gå till skolan & gud vet vad för ursäkter man har.
Igår försov jag mig, tog mig till sista lektionen, idrott. & det är just det, försover jag mig då har jag ingen chans till att ta nästa buss för nästa buss kanske gör så att jag är framme till sista lektion, och hur kul är det på en skala?
I morse försov jag mig, sjukt mycket. Så det var inget annat än att ringa och sjukanmäla mig, för jag vill ju inte ha för mycket frånvaro så att jag inte får studiebidrag för då är jag pretty scrued...
Men jag ska skärpa mig, ska upp i morgon, ska till skolan, ska ha utvecklingssamtal med min mentor jag ska fixa allt. För jag vill verkligen inte gå ut skolan o sen inte vara färdig.
Så mitt fokus nu ska ligga på:
Idrott & Svenska C.
De är de kurserna som slutar till jul, samt att jag måste prata om Matte B, om jag kan läsa den över nästa termin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0