Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet.

Det var saco mässan som gällde idag, mycket tråkigt måste jag säga och jag förstår inte ens varför jag tog mig tid att åka dit. Var där i en halvtimme-timme för att sedan åka hem. Kändes ju nödvändigt... naat. Hade kanske varit lite mer värt om SPU (svensk pilotutbildning) hade varit där, men icke. Pratade dock med en fråg flygledarutbildningen... Men vet inte, det känns inte så roligt och jag fick ingen vidare bra information.
Kände att det kanske var dax att fota Kaa lite granna samt att det var länge sedan jag tog lite egobilder so here you go.
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1582689/cardboardboxes?claim=7dtap65ruvd">Follow my blog with bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0