I fell apart, but got back up again.

Jag blir så trött på att min dator bestämt sig för att inte vilja funka nu. Jag har klarat mig i några månader utan den eftersom jag kunnat låna mammas men nu vill hon inte det heller, och för att vara ärlig är det inte så roligt att komma till skolan och se att man har 76 uppdateringar på bloglovin. Då blir det lät så att man markerar de flesta som lästa när jag egentligen vill faktiskt läsa dem. plus jag har massa annat att göra i skolan och frestelsen att gå in och kolla bl blir rätt stor då.

Annars, så har jag börjat ta tag i mitt liv.
Ska fixa datorn när jag kommer hem.
ett steg närmre, men så många steg kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0