what to do?

Blogg torka kan man kalla det, ja. Men jag sitter och funderar; vad vill jag med denna blogg? Vill jag ens ha den?

Jag vill ha den, ja. Men varför? Jag skriver ju ändå inget. Kan iof bero på att jag inte har något internet just nu hos mamma, där jag bor mestadels nu för tiden. Men vi kan väl göra ett nytt försök. Vad ska den handla om? Jag har ju inte många läsare, så det är väl knappast någon idé att fråga vad ni vill att den ska handla om?
På senare tid har det blivit mycket personligt och gräl. En blogg ska väl vara personlig, men hur kul är det för andra att läsa när jag skriver småkryptiska medelanden om att jag är arg på någon? Inte speciellt.

Men eftersom mitt stora intresse just nu är ormar och jag har min lilla Kaa (kungspyton pyton regius) hemma så skulle det väl kunna vara ett topic framöver?

Tänkte ta och dela med mig med denna video, men varning för starka scener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0