So this is where we are, and this is where we start.

Idag, likt många andra dagar klarade jag inte av att ta mig upp ur sängen och iväg till skolan. Det är för mycket som pågår just nu, alla krav, alla måsten och alla besvikelser.

Så det blev ännu en hemma dag. For ganska tidigt ner på stan för att träffa min andra hälft, Jenny. Kollade runt lite i affärer innan hon skulle iväg. Sedan en snabbfika med Martina medan hon hade lunch för att sedan möta upp Tilda och fika med henne och Jenny. När jag väl kom hem var jag totalt slutkörd efter 4½ timmar på stan...
Fick i alla fall med mig hem ett par nya fina Jeans som jag tittat på innan men nu låg på rean.
Sen hände inget mer för dagen, sitta och glo på datorn bara iprincip. Men nu känner jag att jag måste ta tag i mitt liv verkligen. Fixa allt, och jag vet hur många gånger jag sagt detta men jag ska verkligen försöka fixa i alla fall skolan. För fokuserar jag där slipper jag (för hoppningsvis) fokusera så mycket på vad som händer i övrigt.
Såg nyss en riktigt "stjärnspekad" film, som var riktigt cheesig men ganska mysig. Valentines Day.

Med bland annat i rollerna; Julia Roberts, Jessica Alba, Kathy Bates, Jessica Biel, Bradley Cooper, Jamie Foxx, Jenifer Garner, Anne HathawayAston Kutcher, Queen Latifah & Taylor Lautner

Kommentarer
Postat av: Maria & erica

Hejsan! Vi har precis öppnat vår hemsida med smycken, stor kampanj just nu! Passa på vetja! puss maria & erica:)

2011-04-04 @ 09:37:34
URL: http://welikedetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0